Kontakt
Reklamacja / Zwrot towaru
Reklamacja / Zwrot towaru
Za pośrednictwem naszego formularza Online możesz podać zgłoszenie reklamacyjne lub zwrotu towaru. Wszystkie niezbędne informacje można znaleźć bezpośrednio pod linkiem.
Jeśli Twój numer faktury zaczyna 4000 ( naprzykład 4000123456) kontynuuj tu:
Jeśli numer Twojej faktury zaczyna rokiem ( naprzykład 2022-1234567), kontynuuj tu:
Datą zamówienia produktu jest dzień złożenia zamówienia (tego dnia zostało wysłane do Ciebie potwierdzenie zamówienia e-mailem).

Status dostawy
Sprawdź status zamówienia
Informacje
na temat przesyłki są dla Państwa dostępne na Koncie Klienta. Po
dokonaniu zakupów oraz po wysłaniu paczki poprzez firmę kurierską,
informujemy Państwa na podany w naszym systemie adres mailowy.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę FAQ:
Pomoc
Szybko i prosto
-
3 proste kroki aby zwrócić zamówienie
- Żądanie wygenerowania dokumentów zwrotnych:
https://www.track-elstar.eu/returns/ - Prosimy wydrukowac dokumenty. Formularz wysyłki zwrotnej proszę wlożyć do paczki. Etykietę dla firmy kurierskiej proszę nakleić na paczkę.
- Zanieś paczkę do lokalnego urzędu pocztowego.
- Żądanie wygenerowania dokumentów zwrotnych:
-
Oferujemy następujące metody płatności?
- PayPal
- VISA, Mastercard
- Przelew bankowy
- Za pobraniem
-
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
- Kontrola i podgląd bieżących zamówień. Wystarczy kliknąć tutaj!
Moje konto
- Kontrola i podgląd bieżących zamówień. Wystarczy kliknąć tutaj!
Telefon
Bardzo chętnie pomożemy
+48 22 263 97 74*
Poniedzialek - Piątek - od 8:00 do 18:00
*Opłata zgodna z taryfą operatora
Klienci biznesowi
Wyłącznie dla klientów biznesowych
Poprzez e-mail:[email protected]
Wiadomosci prosze kierowac w jezyku niemieckim badz angielskim. Dziekujemy za wyrozumialosc.