Koszyk
Twój koszyk jest aktualnie pusty

FAQ

  • Kontakt
  • Zamówienie
  • Wysyłka
  • Formy płatności
  • Gwarancje
  • Zwrot

Jak mogę się z Państwem skontaktować?

Zapraszamy do kontaktu: E-Mail: info@electronic-star.com

Linia telefoniczna jest zajęta. Co mogę zrobić?

Prosze zwrócić uwagę na to, że zwlaszcza w godzinach rozpoczęcia pracy Obsługi Klienta oraz w poniedziałki linia może być wyjątkowo zajęta. Staramy sie czasowo odpowiedzieć na wszystkie Państwa zapytania, jednak czasami nie jest to w stu procentach możliwe z uwagi na ograniczone możliwości personalne. Cały czas podejmujemy wysiłek, by skrócić do minimum okres oczekiwania na połączenie. Zapraszamy również do wysyłania wiadomości mailowych.

Dlaczego nie otrzymałem/am żadnej odpowiedzi na moje zapytanie?

Odpowiedź na zapytanie powinni Państwo otrzymać najwyżej w ciągu 48 godzin. W przypadku kompleksowych, bardziej złożonych zapytań oczekiwanie na odpowiedź może potrwać nieznacznie dłużej. Prosimy o wyrozumiałość. Jeśli mają Państwo sprawy nie cierpiące zwłoki, zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

Czy jest możliwe dokonanie zakupu produktu w tradycyjnym sklepie w Polsce?

Nie posiadamy tradycyjnego sklepu, dlatego nie ma możliwości przybycia do sklepu i osobistego obejrzenia prezentowanych na stronie sprzetów. Warszawska siedziba sklepu jest adresem służącym wyłącznie celom biurowym i formalnym.

W jakich językach dostępne są instrukcje obsługi do oferowanych produktów?

Każdy z produktów posiada instrukcje obsługi w kilku językach, w zależności od modelu oraz producenta. Niestety większość sprzętów nie posiada jeszcze polskojęzycznych instrukcji obsługi. Najczęściej dostępne są w j. niemieckim oraz j. angielskim itd.

Co to jest konto Klienta?

Przy zakupach w naszym Sklepie Internetowym generujemy dla Państwa Numer Klienta oraz Konto Klienta. Służy to sprawnemu administrowaniu, obsłudze i dostarczeniu na podany adres Państwa zamówienia. Na Koncie Klienta pojawiają się również informacje dotyczące zamówienia. Dostęp do Konta Klienta mają Państwo za pomocą otrzymanego od nas (drogą mailową) hasła. Przy przypierwszych zakupach w naszym sklepie wysyłamy do Państwa (e-mailem) wszystkie dane dotyczące Konta Klienta.

Zapomniałem/am moje hasło. Co mogę zrobić?

Hasło do Państwa Konta Klienta mogą Państwo ponownie wygenerować.

Czy mogę skasować moje konto Klienta?

Skasowanie Państwa Konta Klienta jest, z uwagi na obowiązek przechowywania danych przy zakupach, niemożliwe. Możliwa jest jednak deaktywacja Państwa Konta. Z taką prośbą prosimy o wiadomość na adres: info@electronic-star.com.

Jak mogę się wypisać z Newslettera?

Mają Państwo dwie możliwości. Po pierwsze mogą sią Państwo wypisać z Newsletter za pomocą Państwa Konta Klienta. Po drugie: mogą to Państwo zrobić za pomocą przycisku: "wyrejestruj z Newslettera".

Jestem niezadowolony ze sprzętu bądź obsługi. Jak mogę to zgłosić?

Ubolewamy nad tym, że nie są Państwo zadowoleni z naszych usług. Nasz zespół Obsługi Klienta zawsze stara sie dopasować optymalne rozwiązanie problemu czy też zapytania. Niemniej jednak, jeśli mimo tego mają Państwo powód do złożenia zażalenia, prosimy to poczynić w formie pisemnego listu. Wówczas po zapoznaniu się ze sprawą, będziemy wysyłali do Państwa stosowną odpowiedź.

Jakie profity mogę czerpać, gdy jestem Klientem biznesowym?

Jako Klient biznesowy mają Państwo szansę na specjalne rabaty w przypadku większych zakupów. Kryterium jest zalogowanie sie na naszej stronie internetowej jako Klient biznesowy oraz indywidualne negocjacje w ramach biznesu B2B.

Jakie dane potrzebują Państwo, bym mógł/mogła dokonać zamówienia?

Do rejestracji w naszym sklepie niezbędny jest adres mailowy. Na e-maila będziemy do Państwa wysyłać: potwierdzenie dokonania zakupu, informacje na temat płatności oraz położenia paczki. Również fakturę wysyłamy do Państwa drogą mailową. Poza tym prosimy o udzielenie nam informacji na temat numeru tel., celem skontaktowania sie z Państwem m.in. przez kuriera.

Na co powinienem/powinnam zwrócić uwagę przy dokonywaniu zakupów?

Bardzo prosimy o uważne wpisywanie danych dotyczących faktury oraz adresu dostarczenia zamówienia. Polecamy również wpisanie numeru telefonu. Dzięki temu możliwe będzie skontaktowanie sie z Państwem naszego zespołu Obsługi Klienta, jak również kuriera.

Proszę zwrócić uwagę na to, że większe gabarytowo sprzęty są wysyłane przez nas nie kurierem, lecz spedycją. W takich przypadkach warto dokonać wpłaty środków przelewem bankowym, ponieważ firmy specydyjne nie oferują możliwości "opłata za pobraniem". Duże zamówienia mogą być również dostarczone w kilku paczkach.

Gdzie powinienem/powinnam wpisać adres do rachunku i adres wysyłki zamówienia?

Adres do rachunku oraz do wysyłki wpisują Państwo w kroku 2 podczas dokonywania zakupów. Prosimy o przemyślaną decyzję i uważne wpisywanie danych. W przypadku Klientów biznesowych proszę nie zapomniećo numerze NIP.

W mojej paczce nie było żadnego rachunku, dlaczego?

Z uwagi na to, że jesteśmy sklepem internetowym, nie wysyłamy faktur w formie papierowej. Po wysłaniu zamówienia dokument ten otrzymają Państwo od nas w formie PDF na podany adres e-mailowy. Faktura jest w j. niemieckim. Nie posiadamy w tym momencie faktur w j. polskim.

Gdzie znajdę potwierdzenie odbioru dostawy?

Częścią przesyłki jest potwierdzenie odbioru paczki. Nie ma na nim informacji na temat produktu i ceny.

Dlaczego produkty te są w takiej korzystnej cenie?

Sklep internetowy Electronic-Star Polska zwraca uwagę na korzystną cenę. Z uwagi na to, że współpracujemy bezpośrednio z producentami, mamy możliwość zakupu sprzętów po stosunkowo niskich cenach. Ceny ustalamy tak, by były one dla Państwa możliwie najniższe. Dlatego też rabaty są w zasadzie niemożliwe.

Z jaką firmą kurierską współpracuje Electronic-Star?

Współpracujemy z różnymi firmami kurierskimi, ktore zajmują się transportem naszych sprzętów w zależności od ich wymiarów i wielkości. W większości przypadków jest to firma kurierska UPS. Przy większych zamówieniach sa to firmy spedycyjne, takie jak np. Hellmann.

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Informacje na temat przesyłki są dla Państwa dostępne na Koncie Klienta. Po dokonaniu zakupów oraz po wysłaniu paczki poprzez firmę kurierską, informujemy Państwa na podany w naszym systemie adres mailowy.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Realizacja Państwa zamówienia następuje bezpośrednio po otrzymaniu przez nas potwierdzenia wpłynięcia środków na nasze konto (w przypadku płatności przelewem bankowym, Karta kredytową, Paypal). W przypadku płatności "za pobraniem" zamówiony produkt wysyłamy do Państwa w tym samym dniu roboczym, oczywiście jeśli stan danego sprzętu na magazynie na to pozwala. Informację na temat stanu magazynu zamieszczamy na stronie internetowej np. poprzez komunikaty: Dostępny, Czas realizacji ponad 3 tygodnie, Wyprzedany, brak na magazynie.

Jak wysokie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki są uzależnione od formy płatności. W przypadku płatności "za pobraniem" u kuriera jest to 25 zł. W przypadku przelewu bankowego 20 zł. Gdy Państwa zamówienie przekracza 299 zł., wówczas zamówoenie wysyłamy za darmo.

Informacja na temat łącznego kosztu zamówienia tj. sprzętu oraz kosztów przesyłki zostanie dla Państwa wyświetlona przed zakończeniem procesu zakupu. Jeśli chcieliby Państwo, by zakupiony sprzęt został dostarczony poza granice Polski (ale w ramach Unii Europejskiej), wówczas jest to możliwe, ale należy pamiętać o dodatkowych kosztach. Dostawa może potrwać dłużej niż standardowe 3 dni realizacji zamówienia.

Jak długo trwa dostarczenie przesyłki?

Czas realizacji zamówienia trwa ok. 3 dni i jest uzależniony od firmy transportowej (najczęściej UPS). W przypadku większych sprzętów, bądź o nietypowych wymiarach, przewoźnik może realizować zlecenie ok. 4-5 dni. W powyższych przypadkach jest również możliwe, że z powodów logistycznych wysyłka danego sprzętu jest możliwa tylko w przypadku płatności przelewem. Informacja na ten temat powinna znajdować się na stronie internetowej.

Zamówienie dotarło do mnie uszkodzone, co teraz?

Przed odbiorem sprzętu od kuriera proszę sprawdzić wszystkie możliwe uszkodzenia zewnętrzne. Jeśli uszkodzenia są widoczne, mają Państwo prawo do tego, by odmówić przyjęcia przesyłki. W takim przypadku prosimy o kontakt z nami celem poinformowania oraz w miarę możliwości udokomentowania uszkodzeń. Dalszy przebieg sytuacji będziemy dopasowywać idnywidualnie do Państwa potrzeb oraz sytuacji.

Otrzymałem/am jedynie część mojego zamówienia, co teraz?

Najpierw proszę sprawdzić stan przesyłki z numerem przwozowym. Najlepiej odczekać min. 1dzień, ponieważ możliwe jest, że kolejna paczka jest jeszcze w drodze do Państwa. Jeśli rzeczywiście nie otrzymali Państwo części zamówionego sprzętu, wówczas prosimy o kontakt pod adresem mailowym: info@electronic-star.com (lub za pomocą strony internetowej). W takiej sytuacji możemy Państwu pomóc oraz dowiedzieć się, dlaczego mimo upływu kilku dni, nie otrzymali Państwo kompletnego zamówienia.

Którą formę płatności wybrać? Jak najszybciej otrzymam zamówienie?

Mają Państwo kilka możliwości dokonania płatności. W końcowej fazie dokonywania zakupów mogą Państwo wybrać tą, która najbardziej Państwu odpowiada. Tj.: przelew bankowy, Paypal, Karta Kredytowa, "za pobraniem". W przypadku gdy Państwa zamówienie ma większe gabaryty (rozmiary), wówczas ze względów transportowych (firmy spedycyjne nie dysponują płatnością "za pobraniem") prosimy o dokonanie płatności przelewem. W przypadku mniejszych zamówień szybciej otrzymają Państwo zamówiony sprzęt, gdy wybiorą Państwo płatność "za pobraniem" (nie czekamy wówczas na wpłynięcie środków na nasze konto).

Czy otrzymali Państwo mój przelew?

Codziennie zajmujemy się księgowaniem nowo wpływających przelewów. Standardowo wysyłamy sprzęt na następny dzień po zaksięgowaniu środków. Należy jednak pamiętać, że przepływ środków z Państwa konta na konto Electronic-Star trwa również ok. 1-2 dni, w zależności od banku.

Już zapłaciłam/łem, ale moje zamówienie w Koncie Klienta jest nadal "otwarte". Co zrobić?

Może to wynikać z tego, że nie zarejestrowaliśmy jeszcze wpływu środków na nasze konto bankowe. To zaś może mieć kilka przyczyn:

  • Przelew został zrealizowany przed mniej niż trzema dniami i nie został jeszcze zaksięgowany,
  • Dane bankowe, których Państwo użyli zawierały błąd,
  • Nie wpisali Państwo numeru zamówienia (i numeru Klienta) przez co niemożliwe było zaksięgowanie przelewu.

W problematycznych przypadkach prosimy o przesłanie nam (via e-mail) dowodu dokonania przelewu. To bardzo pomoże nam w jak najszybszym zrealizowaniu danego zamówienia.

Chcę dokonać przelewu. Jakie są Państwa dane bankowe i co powinien wpisać w tytule przelewu?

Kwotę za zakupy prosimy przelać na konto firmy Chal-Tec, która jest właścicielem sklepu Electronic-Star Polska:

Numer rachunku bankowego: 93 1240 1037 1111 0010 4780 0187 (Bank Pekao SA)
Dane adresowe Rachunku:
CHAL-TEC GMBH
Tytuł : Nr zamówienia (niem. Belegnummer), Nr Klienta (niem. Kundennummer)

Proszę nie zapomnieć o wpisaniu Numeru Zamówienia oraz Numeru Klienta w tytule przelewu. Cały proces księgowania przelewu może trwa do ok. 2 dni.

Czy jest możliwe kupowanie na raty?

W sklepie internetowym Electronic-Star Polska nie ma możliwości dokonywania zakupów ratalnych.

Płatność PayPal, jak to funkcjonuje?

Płatność za pomocą Paypal jest możliwa, jeśli posiadają Państwo konto Paypal. Więcej informacji mogą Państwo znaleźć na stronie internetowej www.paypal.pl

Płatność "za pobraniem", jak to funkcjonuje?

Oznacza to, że decydują się Państwo na płatność gotówką bezpośrednio u kuriera. W przypadku płatności "za pobraniem" dostarczenie przesyłki kosztuje 25 PLN.

Jaką gwarancję Państwo oferują?

Reklamować wadliwy towar mogą Państwo:

  • na podstawie tzw. niezgodności towaru z umową,
  • na podstawie gwarancji, czyli defektu sprzętu

Jaki okres obejmuje gwarancja i w jaki sposób mogę z niej skorzystać?

Electronic-Star Polska obejmuje 2-letnią gwarancją każdy zakupiony na naszej stronie internetowej sprzęt. Dokumentem gwarancji jest faktura, na podstawie której są Państwo uprawnieni do reklamacji.

Jakie są moje prawa w świetle gwarancji prawnych obowiązujących w Polsce?

W Polsce istnieje obowiązek prawny dokonania gwarancji (naprawy lub wymiany) zakupionego sprzętu na rzecz Klienta. Uprawnienia konsumentów w tej sferze reguluje Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U.02.141.1176 z późniejszymi zmianami).

Po poinformowaniu Państwa o reklamacji nie otrzymałam/łem jeszcze żadnego potwierdzenia, dlaczego?

Na przepracowanie Państwa reklamacji potrzebujemy ok. 1-2 dni, po czym wysyłamy Państwu wiadomość mailową. Wszelkie informacje na temat reklamacji uzyskają Państwo w tejże wiadomości mailowej.

Prosze sprawdzić jaki adres mailowy podali Państwo przy rejestracji. Prosze również sprawdzić SPAM Państwa skrzynki mailowej.

Chcę zwrócić zamówiony towar, jak to zrobić?

W sytuacji gdy zamówiony sprzęt funkcjonuje poprawnie, a mimo tego chcieliby Państwo go oddać, mogą to Państwo zrobić, gdy od dnia zakupu nie minęło więcej niż 30 dni. W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie deklaracji zwrotu produktu w formie pisemnej na nasz adres mailowy. Wówczas otrzymają Państwo od nas "dowód wysyłki zwrotnej" w pliku PDF. Prosimy o wydrukowanie go, wypełnienie oraz włożenie do paczki zwrotnej. Do paczki należy włożyć również kopię rachunku. Koszt wysyłki ponoszą Państwo.
Żądanie wygenerowania dokumentów zwrotnych :
https://returns.chal-tec.com/chal-tec

Otrzymany sprzęt jest zdefektowany, co zrobić?

Bardzo prosimy o upewnienie się czy rzeczywiście mamy do czynienia z defektem czy też niepoprawną obsługą sprzętu. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania techniczne, chętnie pomożemy Państwu rozwiązać dany problem.

By ułatwić zdiagnozowanie problemu oraz naprawę, prosimy o dokładne opisanie problemu. W takich przypadkach proszę sie z nami kontaktowac wyłącznie drogą mailową.

Jak otrzymam zwrot wpłaconych środków?

Po wpłynięciu i rejestracji Państwa zwrotu następuje sprawdzenie sprzętu na magazynie. Następnymi krokami jest wystawienie dokumentu, na podstawie którego odbędzie się zwrot Państwa środków. Potem następuje przelanie pieniędzy na podane przez Państwa konto bankowe. By dokonać zwrotu prosimy o wysłanie nam Numeru Konta oraz Numeru SWIFT (używanego w przelewach miądzynarodowych).

Zwócono mi tylko część ceny zamówionego przeze mnie produktu, dlaczego?

Jeśli otrzymają Państwo tylko część poniesionych wcześniej kosztów, może być to spowodowane:

  • tym, że otrzymaliśmy od Państwa produkt w stanie, który wyklucza jego dalszą sprzedaż,
  • tym, że sprzęt został przez Państwa stosunkowo długo używany.

Co to są obciążenia/potrącenie?

Obciążenia czy też potrącenia mogą mieć miejsce, gdy w przypadku zwrotu otrzymamy od Państwa artykuł o obniżonej jakości. Może to być stwierdzone podczas oględzin sprzętu na magazynie. Obciążenie może sięgać 10-20 procent wartości produktu.

Logowanie
Wpisz tutaj swój adres e-mail.
Wprowadź co najmniej 6 lub więcej znaków.
Logowanie
Wpisz tutaj swój adres e-mail.
Wprowadź co najmniej 6 lub więcej znaków.