Koszyk
Twój koszyk jest aktualnie pusty

Często zadawane pytania

  • Zamówienie
  • Płatnośc i cena
  • Wysyłka i doręczenie
  • Zwrot towaru

JAK MOGĘ SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?

Nasza obsługa klienta chętnie odpowie na wszelkie pytania. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 2 2263 9774 lub napisz do nas: info@electronic-star.pl. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00.

CHCĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE JAKO FIRMA. JAK TO ZROBIĆ?

Jeśli chcesz zamówić towar jako firma (NIP), zrób to drogą mailową na: info@electronic-star.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie +48 2 2263 9774.

OSTRZEŻENIE: Jeśli złożysz zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego, a podane przy tej okazji dane Twojej firmy nie będą prawidłowe, wystawione w ten sposób faktury nie będą mogły zostać poprawione!

CZEGO POTRZEBUJĘ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym wymaga dostępu do prawidłowego adresu e-mail. Podając adres e-mail podczas rejestracji zapewniasz sobie otrzymanie potwierdzenia zamówienia, informacje o śledzeniu przesyłki, a także fakturę za zamówienie. Rejestracja konta klienta w celu złożenia zamówienia nie jest wymagana w naszym sklepie.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

  • Wybierz produkt
  • Kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”, aby dodać elementy do koszyka
  • W następnym kroku kliknij przycisk „Do kasy”
  • Wybierz formę płatności i potwierdź przyciskiem „Dalej”
  • W ostatnim kroku przejrzyj wprowadzone informacje i kliknij „Potwierdź zamówienie”. Właśnie złożyłeś zamówienie i otrzymasz jego potwierdzenie e-mailem.
  • CZY MOGĘ ANULOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

    Jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana, możesz anulować zamówienie. Skontaktuj się z nami w tej sprawie przez e-mail lub telefonicznie.

    NA CO MAM ZWRACAĆ UWAGĘ PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA?

    Zwróć uwagę na poprawność adresu fakturacyjnego i wysyłkowego. Podczas wpisywania adresu e-mail sprawdź, czy nie ma w nim błędów. W przeciwnym razie ważne informacje o zamówieniu nie będą mogły być dostarczone do Ciebie. Potrzebujemy również twojego numeru telefonu, aby wysłać twoją przesyłkę i w razie konieczności, abyśmy mogli skontaktować się z tobą szybciej. Wysyłka przesyłki następuje dopiero po otrzymaniu płatności lub potwierdzenia płatności przez zewnętrznego dostawcę (przelew, PayPal, itp.). Płatność przy odbiorze pociągnie za sobą dodatkowe koszty, które zostaną naliczone w procesie zakupu.

    CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO WYSŁANE?

    Po wysłaniu przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Możesz także śledzić status dostawy na swoim koncie użytkownika w sekcji „Moje zamówienia”.

    JAK ZAŁOŻYĆ KONTO UŻYTKOWNIKA?

    Wybierz „Logowanie” w prawym górnym rogu strony i kliknij na „Zarejestruj się bezpłatnie”.

    W JAKI SPOSÓB ZALOGUJĘ SIE NA SWOIM KONCIE?

    Wybierz „Logowanie” w prawym górnym rogu strony i kliknij „Jesteś już klientem? Zaloguj się teraz”.

    ZARZĄDZANIE KONTEM UŻYTKOWNIKA

    Możesz dokonać następujących zmian na koncie użytkownika:

    • Moje informacje: zmiana adresu, zmiana hasła
    • Moje zamówienia: wyświetlanie bieżących i zrealizowanych zamówień i zarządzanie nimi
    • Kontakt: zwroty towaru, status dostawy, pomoc, e-mail, telefon, kontakt biznesowy
    • Wylogować się

    PŁATNOŚĆ KARTĄ

    W przypadku płatności kartą debetową lub kredytową należy podczas procesu płatności podać informacje o karcie, w tym 16-cyfrowy numer karty, ważność i 3-cyfrowy numer kontrolny.

    PAYPAL

    Płać szybko, bezpiecznie i łatwo za pomocą PayPal. Zaloguj się do swojego konta PayPal lub skorzystaj z usługi jako gość. Aby uzyskać więcej informacji o systemie PayPal, zobacz ten link.

    PŁATNOŚĆ PRZELEWE

    Podczas płatności przelewem otrzymasz potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną. Nasze dane bankowe i cel płatności będą wymienione w potwierdzeniu.

    Szczegóły dot. banku electronic-star a.s.

    Właściciel konta:
    electronic-star a.s.
    Nazwa banku:
    Pekao SA
    Numer konta:
    1111001047800187
    Kod banku:
    12401037

    IBAN:
    PL93 1240 1037 1111 0010 4780 0187
    BIC:
    PKOPPLPW

    PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM

    Za zamówiony towar zapłacisz dopiero przy odbiorze u kuriera. Opłata manipulacyjna w przypadku płatności za pobraniem wynosi 0 PLN.

    CZY PŁATNOŚĆ KARTĄ JEST U WAS BEZPIECNA?

    Dane Twojej karty kredytowej są przekazywane przez SSL do jednego z naszych zaszyfrowanych i odpowiednio zabezpieczonych serwerów. Ten wysoki standard bezpieczeństwa chroni dane przed niewłaściwym wykorzystaniem.

    CO WCHODZI W SKŁAD CENY ZAMÓWIENIA?

    VAT 23%, koszty wysyłki i cena produktu.

    JAK MOGĘ SKORZYSTAĆ ZE SWOJEGO KUPONU?

    Ze swojego kuponu możesz skorzystać bezpośrednio w koszyku, a także we wszystkich kolejnych krokach prowadzących do potwierdzenia zamówienia.

    • Kupony są ważne tylko na wartość towarów bez kosztów wysyłki
    • Kupony mogą zawierać ograniczenia, takie jak minimalna wartość zamówienia, ważność określonych grup produktów lub ograniczenia terminowe.

    JAK SZYBKO ZAMÓWIENIE ZOSTANIE WYSŁANE?

    Zazwyczaj zamówienie zostanie wysłane w następnym dniu roboczym po otrzymaniu potwierdzenia płatności lub potwierdzenia płatności przez stronę trzecią (PayPal). Należy pamiętać, że przy płatności przelewem bankowym należy wziąć pod uwagę czas trwania przelewu.

    KIEDY MOGĘ SPODZIEWAĆ SIĘ SWOJEGO ZAMÓWIENIA?

    Zamówienie wysyłamy z naszego magazynu w ciągu jednego dnia roboczego. Transport zwykle zajmuje 7-10 dni roboczych. Towary są dostarczne kurierem UPS, a każda przesyłka jest zawsze ubezpieczona.

    MOJE ZAMÓWIENIE JESZCZE NIE DOTARŁO, CO MOGĘ ZROBIĆ?

    Sprawdź status przesyłki lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta lub dostawcą usług transportowych.

    JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR I ODSTĄPIĆ OD UMOWY ZAKUPU?

    Zwroty lub reklamacje nigdy nie były łatwiejsze. Wystarczy wypełnić wszystkie niezbędne informacje w 4 prostych krokach: https://www.track-elstar.eu/returns/. Po wykonaniu ostatniego kroku otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

    JAK DZIAŁA REKLAMACJA?

    • Przesyłka powinna być odpowiednio zapakowana i przygotowana do transportu (zalecamy użycie oryginalnego opakowania)
    • Paczkę należy wysłać do naszego magazynu w Niemczech kurierem
    • Przesyłka po dotarciu do naszego magazynu zostanie skontrolowana
    • Oczywiście pokryjemy koszty wysyłki nowego lub naprawionego produktu do Ciebie

    ZWRÓCIŁEM TOWAR ZAKUPIONY U WAS, KIEDY MOGĘ SPODZIEWAĆ SIĘ ZWROTU PIENIĘDZY?

    Możesz zwrócić towar do nas bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dostawy. Po odesłaniu towaru do nas musisz poczekać, aż zostanie on nam dostarczony. Po dostawie sprawdzamy, czy towar jest kompletny, nienaruszony, funkcjonalny i, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Jeśli wszystko jest w porządku, natychmiast zwrócimy pieniądze na Twoje konto.

    USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU

    Udokumentuj uszkodzenie. Jest to konieczne, abyś mógł ubiegać się o odszkodowanie od Przewoźnika. Jeśli masz aparat cyfrowy lub telefon komórkowy z aparatem fotograficznym, zrób zdjęcie uszkodzenia i prześlij je Przewoźnikowi tutaj: https://www.electronic-star.pl/FAQ/ Natychmiast skontaktuj się z usługą kurierską, ponieważ musisz zgłosić powstałą szkodę jak najszybciej. Bardzo ważne jest, aby wszystkie informacje oraz dokumentacja szkody, zostały natychmiast dostarczone Przewoźnikowi.

      USZKODZONA PRZESYŁKA

      Jeśli podejrzewasz, że paczka została uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym paczkę i kontakt z działem usługi kurierskiej (kontakt poniżej), który pomoże w złożeniu reklamacji. Podczas zgłaszania reklamacji należy podać numer paczki, który znajduje się na opakowaniu przy kodzie kreskowym. Można go też znaleźć tutaj: https://www.track-elstar.eu/returns/

      USZKODZONY PRODUKT

      Jeśli paczka nie wykazuje żadnych oznak uszkodzenia, ale po rozpakowaniu, produkt jest uszkodzony, masz 48 godzin od doręczenia na zgłoszenie szkody firmie kurierskiej. Ten rodzaj roszczenia nie zostanie przyjęty po upływie tego terminu. Dziękujemy za zrozumienie.

      DANE KONTAKTOWE FIRMY KURIERSKIEJ

      Geis PL Sp. z o. o.
      Kontakt
      Tel: +48 22 212 28 00
      Email: info@geis.pl

      Logowanie
      Wpisz tutaj swój adres e-mail.
      Wprowadź co najmniej 6 lub więcej znaków.
      Logowanie
      Wpisz tutaj swój adres e-mail.
      Wprowadź co najmniej 6 lub więcej znaków.