Często zadawane pytania

  • Zamówienie
  • Płatnośc i cena
  • Wysyłka i doręczenie
  • Zwrot towaru
  • Produkty

JAK MOGĘ SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?

Nasza obsługa klienta chętnie odpowie na wszelkie pytania. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 2 2263 9774 lub napisz do nas: [email protected]. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00.

CZEGO POTRZEBUJĘ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym wymaga dostępu do prawidłowego adresu e-mail. Podając adres e-mail podczas rejestracji zapewniasz sobie otrzymanie potwierdzenia zamówienia, informacje o śledzeniu przesyłki, a także fakturę za zamówienie. Rejestracja konta klienta w celu złożenia zamówienia nie jest wymagana w naszym sklepie.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

  • Wybierz produkt
  • Kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”, aby dodać elementy do koszyka
  • W następnym kroku kliknij przycisk „Do kasy”
  • Wybierz formę płatności i potwierdź przyciskiem „Dalej”
  • W ostatnim kroku przejrzyj wprowadzone informacje i kliknij „Potwierdź zamówienie”. Właśnie złożyłeś zamówienie i otrzymasz jego potwierdzenie e-mailem.
  • CZY MOGĘ ANULOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

    Jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana, możesz anulować zamówienie. Skontaktuj się z nami w tej sprawie przez e-mail lub telefonicznie.

    NA CO MAM ZWRACAĆ UWAGĘ PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA?

    Zwróć uwagę na poprawność adresu fakturacyjnego i wysyłkowego. Podczas wpisywania adresu e-mail sprawdź, czy nie ma w nim błędów. W przeciwnym razie ważne informacje o zamówieniu nie będą mogły być dostarczone do Ciebie. Potrzebujemy również twojego numeru telefonu, aby wysłać twoją przesyłkę i w razie konieczności, abyśmy mogli skontaktować się z tobą szybciej. Wysyłka przesyłki następuje dopiero po otrzymaniu płatności lub potwierdzenia płatności przez zewnętrznego dostawcę (przelew, PayPal, itp.). Płatność przy odbiorze pociągnie za sobą dodatkowe koszty, które zostaną naliczone w procesie zakupu.

    CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO WYSŁANE?

    Po wysłaniu przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Możesz także śledzić status dostawy na swoim koncie użytkownika w sekcji „Moje zamówienia”.

    JAK ZAŁOŻYĆ KONTO UŻYTKOWNIKA?

    Wybierz „Logowanie” w prawym górnym rogu strony i kliknij na „Zarejestruj się bezpłatnie”.

    W JAKI SPOSÓB ZALOGUJĘ SIE NA SWOIM KONCIE?

    Wybierz „Logowanie” w prawym górnym rogu strony i kliknij „Jesteś już klientem? Zaloguj się teraz”.

    ZARZĄDZANIE KONTEM UŻYTKOWNIKA

    Możesz dokonać następujących zmian na koncie użytkownika:

    • Moje informacje: zmiana adresu, zmiana hasła
    • Moje zamówienia: wyświetlanie bieżących i zrealizowanych zamówień i zarządzanie nimi
    • Kontakt: zwroty towaru, status dostawy, pomoc, e-mail, telefon, kontakt biznesowy
    • Wylogować się

    PŁATNOŚĆ KARTĄ

    W przypadku płatności kartą debetową lub kredytową należy podczas procesu płatności podać informacje o karcie, w tym 16-cyfrowy numer karty, ważność i 3-cyfrowy numer kontrolny.

    PAYPAL

    Płać szybko, bezpiecznie i łatwo za pomocą PayPal. Zaloguj się do swojego konta PayPal lub skorzystaj z usługi jako gość. Aby uzyskać więcej informacji o systemie PayPal, zobacz ten link.

    PŁATNOŚĆ PRZELEWE

    Podczas płatności przelewem otrzymasz potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną. Nasze dane bankowe i cel płatności będą wymienione w potwierdzeniu.

    Szczegóły dot. banku Berlin Brands Group a.s.

    Właściciel konta:
    Berlin Brands Group a.s.
    Nazwa banku:
    Pekao SA
    Numer konta:
    93124010371111001047800187
    Kod banku:
    12401037

    IBAN:
    PL93 1240 1037 1111 0010 4780 0187
    BIC:
    PKOPPLPW

    PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM

    Za zamówiony towar zapłacisz dopiero przy odbiorze u kuriera. Opłata manipulacyjna w przypadku płatności za pobraniem wynosi 5 PLN.

    CZY PŁATNOŚĆ KARTĄ JEST U WAS BEZPIECNA?

    Dane Twojej karty kredytowej są przekazywane przez SSL do jednego z naszych zaszyfrowanych i odpowiednio zabezpieczonych serwerów. Ten wysoki standard bezpieczeństwa chroni dane przed niewłaściwym wykorzystaniem.

    CO WCHODZI W SKŁAD CENY ZAMÓWIENIA?

    VAT 23%, koszty wysyłki i cena produktu.

    JAK MOGĘ SKORZYSTAĆ ZE SWOJEGO KUPONU?

    Ze swojego kuponu możesz skorzystać bezpośrednio w koszyku, a także we wszystkich kolejnych krokach prowadzących do potwierdzenia zamówienia.

    • Kupony są ważne tylko na wartość towarów bez kosztów wysyłki
    • Kupony mogą zawierać ograniczenia, takie jak minimalna wartość zamówienia, ważność określonych grup produktów lub ograniczenia terminowe.

    Zazwyczaj odsyłamy zamówienia w przeciaciągu 1-2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia (jeśli zostały opłacone z góry przelewem bankowym, w ciągu 2-3 dni roboczych od otrzymania płatności). Za pośrednictwem słowackiej firmy kurierskiej SLOVAK PARCEL SERVICE(do 30 kg) oraz GEIS (powyżej 30 kg )

    Czas dostawy podany jest osobno na podstronie każdego produktu i może się różnić w zależności od wielkości i wagi towaru, a w szczególności magazynu, z którego produkt jest wysyłany.

    Przesyłki wysyłane z magazynu Kamp Lintfort (DE) mają standardową dostawę, a przesyłki wysyłane z magazynu Senec (SK) są dostarczane ekspresowo.

    Produkty nieoznaczone logo nie mogą być w żaden sposób dostarczone szybko i nie ma możliwości doplacenia takiej usługi.


    Czas dostawy


    Rodzaj Czas Droga
    Dostawa standardowa* (do 30 kg) 6-7 dni roboczych dni* Zobacz trasę swojej paczki z Niemiec tutaj
    Dostawa standardowa* (nad 30 kg) 9-10 roboczych dni*
    Ekspresowa dostawa** (do 30 kg) 1-2 roboczych dni* Zobacz trasę swojej paczki ze Słowacji tutaj
    Ekspresowa dostawa** (nad 30 kg) 3-4 roboczych dni*

    * dni robocze: od poniedziałku do piątku
    ** Produkty z przyspieszoną dostawą można zidentyfikować po symbolu


    Zawsze jest możliwość sprawdzić status swojej przesyłki tutaj lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
    Nie możemy zmienić dostawcy usług transportowych ze względów logistycznych.

    JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR I ODSTĄPIĆ OD UMOWY ZAKUPU?

    Zwroty lub reklamacje nigdy nie były łatwiejsze. Wystarczy wypełnić wszystkie niezbędne informacje w 4 prostych krokach.

    Jeśli Twój numer faktury zaczyna 4000 ( naprzykład 4000123456) kontynuuj tu:

    https://returnsfeature-vue.go-bbg.com/pl

    Jeśli numer Twojej faktury zaczyna rokiem ( naprzykład 2022-1234567), kontynuuj tu:

    https://www.track-elstar.eu/returns/

    Po wykonaniu ostatniego kroku otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

    JAK DZIAŁA REKLAMACJA?

    • Przesyłka powinna być odpowiednio zapakowana i przygotowana do transportu (zalecamy użycie oryginalnego opakowania)
    • Paczkę należy wysłać do naszego magazynu w Niemczech kurierem
    • Przesyłka po dotarciu do naszego magazynu zostanie skontrolowana
    • Oczywiście pokryjemy koszty wysyłki nowego lub naprawionego produktu do Ciebie

    ZWRÓCIŁEM TOWAR ZAKUPIONY U WAS, KIEDY MOGĘ SPODZIEWAĆ SIĘ ZWROTU PIENIĘDZY?

    Możesz zwrócić towar do nas bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dostawy. Po odesłaniu towaru do nas musisz poczekać, aż zostanie on nam dostarczony. Po dostawie sprawdzamy, czy towar jest kompletny, nienaruszony, funkcjonalny i, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Jeśli wszystko jest w porządku, natychmiast zwrócimy pieniądze na Twoje konto.

    USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU

    Udokumentuj uszkodzenie. Jest to konieczne, abyś mógł ubiegać się o odszkodowanie od Przewoźnika. Jeśli masz aparat cyfrowy lub telefon komórkowy z aparatem fotograficznym, zrób zdjęcie uszkodzenia i prześlij je Przewoźnikowi tutaj: https://www.electronic-star.pl/FAQ/ Natychmiast skontaktuj się z usługą kurierską, ponieważ musisz zgłosić powstałą szkodę jak najszybciej. Bardzo ważne jest, aby wszystkie informacje oraz dokumentacja szkody, zostały natychmiast dostarczone Przewoźnikowi.

      USZKODZONA PACZKA

      W przypadku dostarczenia przez kuriera uszkodzonej paczki prosimy o natychmiastowy kontakt z działem reklamacji firmy kurierskiej (dane kontaktowe poniżej), który pomoże Państwu w rozwiązaniu reklamacji. Prosimy również o kontakt z naszymi współpracownikami, wysyłając maila na adres: [email protected] , aby mogli oni natychmiastowo wysłać do Państwa towar zastępczy. Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki, który znajduje się na pudełku z kodem kreskowym, oraz numeru faktury, który znajduje się w e-mailu z potwierdzeniem, w celu identyfikacji. Ewentualnie prosimy o przesłanie zdjęcia etykiety.

      USZKODZONY PRODUKT

      Jeżeli opakowanie przesyłki nie nosi śladów uszkodzenia, ale po rozpakowaniu stwierdzisz uszkodzenie produktu, masz 48 godzin od momentu dostarczenia przesyłki na zgłoszenie szkody firmie kurierskiej. Po upływie 48 godzin tego typu reklamacja nie może być przyjęta. Dziękujemy za wyrozumiałość. Proszę pamiętać, że kluczowe są zdjęcia uszkodzonego przedmiotu, uszkodzonego opakowania oraz zdjęcia styropianu/wypełniacza w pudełku.

      KONTAKT DO FIRMY KURIERSKIEJ

      DPD PL
      Formularz internetowy dotyczący zgłoszenia uszkodzenia lub braku przesyłki:
      https://protokol.dpd.com.pl/
      Kontakt telefoniczny: 22 577 55 55 *

      SPRZEDAJECIE CZĘŚCI ZAMIENNE?

      W przypadku gdy przy odbiorze towaru brakowalo jakiejś części lub produktu nie działa już prawidłowo masz 3-letnią gwarancję. Mamy możliwość przesłania niektórych części zamiennych.

      Logowanie
      Wpisz tutaj swój adres e-mail.
      Wprowadź co najmniej 6 lub więcej znaków.
      Logowanie
      Wpisz tutaj swój adres e-mail.
      Wprowadź co najmniej 6 lub więcej znaków.