Numer artykułu 10028979

oneConcept MiniGSMBooster repeater sygnału sieci komórkowej GSM wzmacniacz 1000m²

Elastyczny wzmacniacz sygnału w kompaktowej, metalowej obudowie z anteną wewnetrzną i zewnętrzną do odbioru czystego, niezkłóconego sygnału telefonii komórkowej.

Prosty montaż i łatwość użytkowania - pasuje do większości operatorów sieci telefonii komórkowej i GSM w paśmie 900 MHz.

10-metrowy kabel antenowy z magnetyczną podstawą, zasięg do 1000 m².

MiniGSMBooster oneConcept to elastyczny wzmacniacz sygnału  zapewniajacy bezproblemowy, czysty odbiór sygnału komórkowego w zasięgu do 1000 m².

Instalacja i użytkowanie są bardzo proste. W tym celu należy zamontować antenę odbiorczą na zewnątrz np. na parapecie okna, dachu domu i ustawić w kierunku masztu transmisyjnego. Jej 10-metrowy kabel posiada podstawę magnetyczną, umozliwiającą praktyczną instalację bez konieczności wiercenia. Antenę wewnętrzną instaluje się tam, gdzie przeważa zły sygnał - na przykład w piwnicach, podziemiach, w garażach podziemnych i halach, krętych uliczkach i kompleksach biurowych. Po zasileniu, mały wyświetlacz informacyjny wskazuje aktualny stan urządzenia. Wzmacniacz  sygnału oneConcept MiniGSMBooster obsługuje wszystkie sieci GSM w paśmie 900 MHz.

Odległość między anteną zewnętrzną a pokojową powinna wynosić co najmniej 8 metrów.

UWAGA - WAŻNE WSKAZÓWKI:  Repeater wzmacnia  sygnał radiowy wyłącznie do telefonowania  - nie do mobilnego internetu! Korzystanie z repeatera sygnału GSM  dozwolone jest  jedynie za zgodą operatora sieci. Antena zewnętrzna powinna byćumieszczona z dala od systemów antenowych wysokiej częstotliwości, drutów metalowych i kabli wysokiego napięcia! Repeater należy przyłączyć dopiero po podłaczeniu obydwu anten do źródła zasilania!

Szczegóły produktu

Podstawowe informacje

  • optymalizuje sygnał sieci komórkowych i zapewnia bezproblemowy, czysty odbiór
  • zasięg do 1000 m²
  • łatwy montaż i łatwość użytkowania - pasuje do większości operatorów sieci
  • dyskretna antena z metalu do użytku na zewnątrz
  • zaginana antena prętowa do użytku wewnątrz  pomieszczeń
  • 10-metrowy kabel antenowy z magnetyczną podstawą

Objęte dostawą

  • 1 x repeater
  • 1 x zasilacz
  • 1 x antena zewnętrzna
  • 1 x antena wewnętrzna
  • 1 x kabel antenowy
  • instrukcja obsługi w języku  niemieckim i angielskim

Parametry fizyczne

  • repeater: 17,5 x 2,4 x 10 cm (szer. x wys. x głęb.)
  • antena zewnętrzna:  26 cm (wys.)
  • antena wewnętrzna: 21,5 cm (wys.)
  • masa repeatera: ok. 364 g

Parametry techniczne

  • kompatybilny wzmacniacz sygnału sieci komórkowych:  (DE), T-Mobile, Vodafone, O2, (AT) A1, T-Mobile, Bob, B-Free, Red Bull MOBILE, Telering, Orange (CH) Swisscom, Sunrise, Orange oraz  wszystkie sieci GSM w paśmie 900 MHz
  • UpLink częstotliwości: 890-915 MHz
  • DownLink częstotliwości: 935-960 MHz
  • wydajność: -70 ~ -40 dBm / FA (od 1,23 MHz)
  • wzmocnienie UpLink: 65 ± 3 dBm
  • wzmocnienie DownLink: 60 ± 3 dBm
  • moc wyjściowa UpLink: + 23 dBm / ± 3 dBm
  • moc wyjściowa DownLink: + 23 dBm / ± 3 dBm
  • impedancja: 50 Ω / N
  • ekranowanie: > 70dB
  • temperatura otoczenia: - 10 - 60 °
  • wyświetlacz informacyjny z symbolami
  • kompaktowa metalowa obudowa z punktami do montażu mocującego
  • wysokiej jakości gniazda z połączeniem śrubowym
  • dioda kontrolna LED
  • sygnał LED
  • zasilanie: DC 5V, 1000 mA ( dołączony zasilacz )

Instrukcja obsługi

Opinie klientów

Nie recenzja została przedstawiony do tego artykułu.

Small Image

oneConcept MiniGSMBooster repeater sygnału sieci komórkowej GSM wzmacniacz 1000m²

Specyfikacja techniczna
  • zapewnia bezproblemowy, czysty odbiór
  • zasięg do 1000 m²
  • łatwy montaż i łatwość użytkowania
279,99 Zł zawiera podatek VAT
W każdej chwili możesz zmienić zamówienie

To są nasze bestsellery