Numer artykułu 10001500

Zestaw mikrofonów VHF KAM 4745 2x Mic Sender 173,8 MHz

Oferujemy zestaw mikrofonów bezprzewodowych VHF KAM 4745 z pasmem transmisji 173.8 MHz i dwoma mikrofonami w korzystnej cenie.

Nadajnik posiada zaczep-klips do paska

KAM 4745 to zestaw mikrofonów bezprzewodowych VHF, składający się z nadajnika radiowego przypinanego do paska i 2 mikrofonów.

Idealny dla animatorów i trenerów, wykładowców. Daje swobodę poruszania się na odległość do 50 metrów. Sprawia to, że zawracanie sobie głowy kablami przestało być potrzebne.

Energooszczędny nadajnik jest zasilany baterią 9V, co dodatkowo przedłuży możliwość korzystania z zestawu mikrofonów bezprzewodowych bez niepotrzebnych przerw technicznych.

W zestawie znajdują się 2 mikrofony - headset i mikrofon typu lavalier – wyczulone przede wszystkim na głos ludzki i przenoszące go bez zniekształceń do odbiornika VHF i do wzmacniaczy.

Do nadajnika można podłączyć również instrumenty, np. gitarę.

Uwaga, do korzystania z urządzenia niezbędny jest odbiornik VHF. Urządzenie można używać razem z naszymi zestawami mikrofonowymi nr 10003352 i 10001482.

Szczegóły produktu

Podstawowe informacje

  • zakres nadajnika: VHF; 173.8 MHz
  • zestaw obejmuje mikrofon typu lavalier (na klips) i headset
  • przystosowany do używania z mikrofonami i instrumentami
  • zasięg zależny od odbiornika – z urządzeniami standardowymi KAM do 50 m
  • mikrofony przeznaczone przede wszystkim do przekazu głosu: mowy i śpiewu

Objęte dostawą

  • 1 x nadajnik
  • 1 x mikrofon typu lavalier (na klips)
  • 1 x mikrofon headset
  • 1 x kabel jack 6,3 mm - do jack 3,5 mm
  • 1 x bateria 9 V

Parametry fizyczne

  • waga: ok. 240g

Parametry techniczne

  • nadajnik z zaczepem na pasek
  • regulowana głośność
  • energooszczędny nadajnik z długim czasem pracy
  • zasilanie: bateria 9 V
  • zakres dynamiczny: 90 dB
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz do 15 kHz +/-3 dB
  • stosunek sygnału do szumu: 70 dB
  • współczynnik zniekształcenia: < 0,5%

Instrukcja obsługi

Opinie klientów

Nie recenzja została przedstawiony do tego artykułu.

Small Image

Zestaw mikrofonów VHF KAM 4745 2x Mic Sender 173,8 MHz

Specyfikacja techniczna
  • zakres nadajnika: VHF; 173.8 MHz
  • zestaw obejmuje mikrofon typu lavalier (na klips) i headset
  • zasięg do 50 m
169,00 Zł zawiera podatek VAT
W każdej chwili możesz zmienić zamówienie

To są nasze bestsellery