Numer artykułu 53027823

DURAMAXX Pet Shop Boy dozownik karmy automatyczny 5,5l programowalny

Uwaga! Jest to produkt poekskozycyjny lub z niewielkimi uszkodzeniami opakowania i oznakami zuzycia. Produkt zostal sprawdzony i jest w pelni funkcjonalny. Produkt posiada roczna gwarancje.

Automatyczny dozownik suchej karmy dla najlepszego przyjaciela czlowieka

1-3 posilki o regulowanej wielkosci dziennie, mozliwosc dowolnego ustawienia czasów karmienia

Mozliwosc nagrania glosu, dzieki czemu zawolanie na posilek brzmi znajomo dla Panstwa zwierzecia 

Pet Shop Boy firmy DURAMAXX jest w pelni automatycznym pomocnikiem, który pomaga troszczyc sie Panstwu o swojego ulubienca. Zwierzeta domowe szybko przyzwyczajaja sie do róznych zwyczajów, szczególnie do regularnego jedzenia. Jesli w odpowiednim, ustalonym czasie nie otrzymuja swojej karmy, moga sie denerwowac i okazywac swoje niezadowolenie psujac sprzety domowe, czy obuwie domowników. Aby do tego nie doszlo, mozna zastosowac dozownik suchej karmy Pet Shop Boy przeznaczony dla psów i kotów. Urzadzenie to gwarantuje regularne dostarczanie karmy dla Panstwa zwierzecia, nawet jesli sa panstwo poza domem lub np. rano, gdy maja Panstwo ochote dluzej pospac.

W przezroczystym pojemniku na karme wykonanym z tworzywa sztuczne miesci sie 5,5 litrów karmy. Za pomoca przejrzystego i latwego pola obslugi moga Panstwo ustawic jak czesto i w jakich godzinach Panstwa zwierzatko otrzyma kolejna porcje karmy z dozownika karmy do miski. A przy tym nie gra roli, czy maja Panstwo male czy duze zwierzatko, poniewaz wielkosc porcji mozna bez problemu dopasowac, dzieki temu kazdy zwierzak otrzyma dokladnie taka ilosc karmy, jakiej potrzebuje. 1 do 3 posilków mozna zaprogramowac na czas od godziny 5 do 23. Wyswietlacz LCD pozwala przy tym dokladnie rozpoznac, jakie ustawienia zaplanowali Panstwo dla swoje ulubienca.

Dozownik karmy firmy DURAMAXX umozliwia Panstwu równiez nagranie maksymalnie 10-sekundowej wiadomosci, dzieki czemu Panstwa zwierzatko bedzie indywidualnie zapraszane na posilek. Dzieki zasilaniu bateriami dozownik Pet Shop Boy dziala niezaleznie od sieci elektrycznej, mozna go wiec z powodzeniem wykorzystac w ogrodzie lub podczas urlopu.

Prosze zwrócic uwage, ze dozownik karmy nie moze zastepowac Panstwa podczas urlopu przy karmieniu Panstwa zwierzat domowych. 

Szczegóły produktu

Podstawowe informacje

  • Automatyczne wydawania suchej karmy w ustalonych godzinach
  • 5,5l zbiornik zapasowy
  • 1-3 posilki dziennie
  • Nagrywanie glosy zapewniajace indywidualne zawolanie na posilek 

Objete dostawa

  • 1 dozownik karmy
  • 1 zbiornik zapasowy z pokrywa
  • Niemieckojezyczna instrukcja obslugi (inne jezyki: angielski) 

Parametry fizyczne

  • Wymiary zbiornika zapasowego: 20 x 23cm (Ø x H)
  • Wymiary dozownika karmy: 23 x 19 x 21cm (szer. x wys. x gl.)
  • Waga: ok. 1,2 kg 

Parametry techniczne

  • Regulowana wielkosc porcji
  • Wydawanie karmy w godzinach o 5 do 23
  • Karmienie zwierzat domowych w ustalonych porach takze podczas Panstwa nieobecnosci
  • Przejrzysty wyswietlacz LCD
  • Prosta obsluga
  • Zasilanie: 3 baterie DC 6V 

Instrukcja obsługi

Opinie klientów

Nie recenzja została przedstawiony do tego artykułu.

Small Image

[TOWAR POEKSPOZYCYJNY] - DURAMAXX Pet Shop Boy dozownik karmy automatyczny 5,5l programowalny

Specyfikacja techniczna
  • Automatyczny dozownik suchej karmy
  • 5,5l zbiornik zapasowy
  • 1-3 posiłki dziennie
241,19 Zł zawiera podatek VAT
W każdej chwili możesz zmienić zamówienie

To są nasze bestsellery